lørdag den 12. januar 2013

Portræt 1/52

Jeg har lige opdaget denne nye tendens her i blogland, som jeg simpelthen MÅ være med til. Jeg kan ikke huske hvor jeg så den først, så ingen nævnt ingen glemt. Det går simpelthen ud på, at man tager et portræt af den samme person hver uge i et år. Jeg er allerede vildt spændt på at se alle billederne side om side til sidst, selvom det jo er lidt som at ønske et helt år væk, og det gør jeg bestemt ikke, det er jo lige begyndt. Jeg har først lige opdaget trenden i dag, så billederne fra sidste uge kommer lige en uge for sent. Det er ikke hver uge vi får taget billeder af vores børn, men heldigvis var der da et af hvert af dem fra sidste uge. De er taget med mobil, så kvaliteten er derefter, men motivet bliver jo ikke dårligere af den grund :)
Saga nyder en skål kold mælkeskum, skummet i min nye mælkeskummer 

Liva og mor på hyggedag i Kolding

Ingen kommentarer:

Send en kommentar