torsdag den 21. februar 2013

Model Lilly

Det er faktisk et par dage siden, at Lilly-modellen blev færdig. Tiden til at putte den på bloggen, har bare ikke været der. Men her er den så :)
Model Lilly. Knödelicious. www.knodelicious.blogspot.dk
Jeg kunne selvfølgeligt godt lige have strøget den, inden den blev fotograferet, men det tænkte jeg ikke over i kampens hede. Jeg er generelt ret godt tilfreds med resultatet, dog passer belægningen i halsen ikke i størrelse til halsåbningen. Og jeg har altså fulgt klippevejledningen til punkt og prikke. 
Model Lilly. Knödelicious. www.knodelicious.blogspot.dk
Jeg synes de små vingeærmer er afsindigt søde, og de lille puf giver lige et ekstra feminint touch. Kanten af dem er syet efter denne tutorial.
Model Lilly. Knödelicious. www.knodelicious.blogspot.dk
Jeg ville have brugt samme oplægningsmetode til den nederste kant på kjolen, men den blev simpelthen ved med at rulle for mig, så jeg endte med en ok, dog lidt utilfredsstillende, løsning. Jeg havde overvejet, at kante kjolen med brunt skråbånd, men blev enig med mig selv om, at kjolen så ville blive for efterårs-agtig, og det ville da være en skam, har hvor vi nærmer os sommeren.

Model Lilly. Knödelicious. www.knodelicious.blogspot.dk

Helt uden at prøve på det, er det lykkes mig, at klippe og sy bagstykkerne, så syningen nærmest er usynlig :) Jeg opdagede det først, da Liva havde den på.
Model Lilly. Knödelicious. www.knodelicious.blogspot.dk
Model Lilly. Knödelicious. www.knodelicious.blogspot.dk
Sød, barnlig og feminin.
Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg syr den model!

1 kommentar:

  1. barnlig? jeg kunne faktisk godt tænke mig en til mig selv i samme stil... Den er skønt:)

    SvarSlet