søndag den 23. februar 2014

Gerbera Geranium

Jeg skulle have været til blogtræf i Kolding i går, men blev desværre nødt til at melde afbud, da jeg ikke kunne finde en barnepige. Det var rigtigt trist, for jeg havde glædet mig meget til en hel dag med kreative kvinder.
Heldigvis lykkedes det mig at være lidt kreativ, selvom jeg var alene med pigerne. Jeg "købte" mig til lidt upædagogisk tid om formiddagen (tak til Apple) og fik klippet stoffet, og mens Saga sov til middag og Liva legede med perler, syede jeg denne kjole til Liva
Gerbera Geranium Dress. Knödelicious
Liva har selv valgt stoffet til kjolen. Jeg synes det er lidt Yvonne-agtigt, men hun synes det er helt perfekt. "Nu mangler vi bare en varm sommerdag", sagde hun, da hun fik den på. Og så dansede hun ellers rundt i stuen (se venligst blot fra rodet). 
Gerbera Geranium Dress. Knödelicious

Gerbera Geranium Dress. Knödelicious

Gerbera Geranium Dress. Knödelicious

Gerbera Geranium Dress. Knödelicious

Gerbera Geranium Dress. Knödelicious
Liva har været til sin første børnefødselsdag i dag. Hendes bedste ven fyldte 6 i sidste uge. Da hun fik invitationen var det første hun sagde:"Mor, så behøver jeg altså en ny kjole" :) 
Modellen er Geranium Dress fra Made By Rae, og det er mit favorit kjolemønster. Dette er min femte af slagsen! Du kan se den første her. Resten har ikke noget bloggen, men kan ses på mit instagram feed.
Selvom jeg er glad for denne model, kan jeg godt mærke, at jeg snart trænger til at kaste mig over noget nyt. Jeg kunne godt tænke mig en med et længere bærestykke, så kjolen får mere talje. Jeg har dog ikke fundet det rette endnu, så sig endelig til, hvis du har spottet et lækkert mønster et sted. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar