tirsdag den 5. marts 2013

3 søde monstre

Jeg har haft fri i dag. Og for første gang i år har jeg haft en fridag, der ikke er blevet "spoleret" af et feberramt barn! Jubiiiiiii! Det var skønt med lidt tid til at være kreativ. Jeg brugte tiden på at sy disse lækre monsterhuer.
Monsterhuer. Knödelicious
De er syet i fleece, og hornene er fyldt med fyld fra en IKEA pyntepude, så kan de nemlig vaskes ved 40 grader.
Monsterhuer. Knödelicious
Monsterhuer. Knödelicious
Monsterhuer. Knödelicious
Måske en anelse for stor
Monsterhuer. Knödelicious
Monsterhuer. Knödelicious
Jeg synes de er vidunderlige! Og vildt hyggelige. 
Pigerne blev glade for dem, men jeg skal vist have syet en i en størrelse mindre til Saga, hvis den skal holde hendes hovede varmt.
Hvis du skulle være blevet inspireret til at sy din egen, så kan du finde tutorial og mønster lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar