søndag den 5. januar 2014

Lille bitte Agnes

I lørdags var det (allerede) igen blevet den første lørdag i januar. Og det er jo som bekendt den lørdag jeg mødes med en flok gamle studiekammerater til den årlige julefrokost. Ja, ja, vi ved godt, at julen jo er i december, men der skal man jo bare altid så meget andet, så vi har altså valgt at holde vores i januar. Og det bliver det bestemt ikke mindre hyggeligt af.
Traditionen tro var der i år kommet en ny baby i flokken, og hun skulle selvfølgelig have en gave. Sidste år syede jeg en elefant til lille Frederikke, men da Agnes, som den lille ny hedder, efterhånden er blevet 5 måneder, syntes jeg hun var for gammel (??) til babylegetøj. Derfor fik hun en fin lille sommerkjole i model Iris fra Stof 2000.
Model Iris. Luftballon. Kjole til Agnes. Knödelicious
Stoffet er også derfra. Jeg valgte at sy den i str. 80, for Agnes har en storesøster og har derfor tøj nok i de små størrelser.
Jeg fik desværre kun taget dette ene billede, da jeg traditionen tro først blev færdig med gaven 15 minutter efter jeg skulle have været kørt :)

1 kommentar: