søndag den 26. januar 2014

Lynhurtige luffer

Saga sover stadig middagslur i barnevognen. Hun er egenlig ved at blive for lang, i hvert fald så længe voksiposen og så skal være der, men det har hun heldigvis ikke fundet ud af endnu :) I går sov hun 3 timer til middag, og kunne sikkert have sovet meget længere, hvis ikke jeg havde vækket hende. Vejret var så fint i går, at jeg ikke lige havde overvejet, hvor koldt det var derude, så Saga havde desværre ikke fået luffer på (til dels fordi hun ikke har luffer til barnevognen), hvilket resulterede i, at hendes små fingre var iskolde, da hun stod op. Det kunne mit moderhjerte ikke bære, så jeg satte mig straks ved symaskinen, og syede et par i lilla fleece.

Lynhurtige luffer. Knödelicious

Lynhurtige luffer. Knödelicious
De var lynhurtige, at sy. Stoffet havde jeg allerede liggende, en rest fra disse huer, og mønsteret er fra Oliver + S "little things to sew".
Saga har set og godkendt lufferne, så nu glæder jeg mig bare til at få dem afprøvet. Forhåbentlig vågner hun med varme fingre i eftermiddag :)

Lynhurtige luffer. Knödelicious

Ingen kommentarer:

Send en kommentar