søndag den 26. januar 2014

Vil du med til blogtræf?

Jeg har meldt mig til et blogtræf i Kolding d. 22/2. Et af kriterierne for at være med, er at man har en aktiv blog. Og det kan man jo ikke just sige, at min har været på det sidste… Det er ikke fordi jeg ikke er kreativ. Det er heller ikke fordi jeg ikke har lyst til at vise mine kreationer frem. Det er bare fordi jeg ikke får taget mig sammen til at tage billeder af det jeg laver, og lidt fordi det onlinebilledbehandlingsprogram jeg brugte ikke virker mere, og jeg har ikke fundet et nyt, og jeg vil jo SÅ gerne, at der er vandmærke og ramme på de billeder, der er på bloggen, så det ser bare lidt lækkert ud. Og så har jeg måske også brugt lidt meget tid på instagram… 
Nu er det slut med undskyldninger og overspringshandlinger :)
Jeg skal til blogtræf (igen), og jeg glæder mig!

Hvis du vil med, kan du finde flere oplysninger her og her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar