søndag den 7. april 2013

Marapytta sy-workshop

Jeg er netop hjemvendt efter en hel weekend i Århus, i selvskab med min symaskine, og 10 syglade kvinder. Jeg har nemlig været så heldig at få plads på et af Lines sy-workshop, og resultatet blev denne skønne jakke

Jeg er rigtig glad for resultatet, den blev meget bedre end jeg end jeg havde håbet på. Jeg lægger lige nogle flere billeder på bloggen en af dagene. Farven snyder lidt, den er mere grøn i virkeligheden.
Hvis du kunne tænke dig, at se hvilke sko jeg havde på, da jeg syede, kan du se det lige her. Og ja, det er mig (den dygtige!!!) med H2O-klip klapperne... Man er vel jyde :)

3 kommentarer:

  1. Hej Sofie. Den er så fed! Så lige din kommentar hos Line, og vupti nu er jeg fast læser. Hyggeligt at være på workshop med dig ;) kh Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nina.
      Velkommen til, hyggeligt, at du har lyst til at læse med :)
      Jeg synes også selv den er vildt lækker, og bliver bare mere og mere glad for den hver gang jeg kigger på den :)
      Og ja, det var en skøn workshop!

      Slet
  2. hold op hvor er den fed Sofie... Glæder mig til at høre alle de fif du har fået med fra Århus:)

    SvarSlet