onsdag den 17. april 2013

Portræt 14/52

Portræt 14-52. Liva Knödelicious

Portræt 14-52. Saga. Knödelicious
Lad mig være den første til at sige, at jeg elsker mine børn. Nogen gange elsker jeg dem bare lidt mere når de sover :) Eller, det passer selvfølgeligt ikke, men nogen gange har man bare haft en af de dage, hvor det er lettere at huske, at man elsker dem, når de sover. 
Jeg er en af de mødre, der kan kigge på mine sovende børn i flere timer. De ser så fredfyldte ud, når de er helt væk. Liva får de der babytræk, som hun helt har mistet i vågen tilstand. Dem kan jeg godt savne hos hende engang imellem. Jeg synes hun er blevet stor alt for hurtigt.
Og så ligner de mere hinanden, når de sover, det kan jeg også godt lide :)

Portætter fra de andre uger kan ses her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar