onsdag den 16. januar 2013

Hjemmelavede lyseholdere

Kan I huske de her? Ellers kan I læse om dem lige her
Hjemmelavede lyseholdere. Knödelicious
De har været i ovnen, og er nu helt færdige. Og meget flotte, hvis jeg selv skal sige det :)

Hjemmelavede lyseholdere. Knödelicious

Hjemmelavede lyseholdere. Knödelicious

Hjemmelavede lyseholdere. Knödelicious
Nu mangler de bare et juletræ at komme op at hænge på. Og så at få lys i selvfølgelig :)

Jeg har jo tænkt mig, at al julepynten på mit fremtidige træ skal være hjemmelavet. 
Den anden dag kom jeg tilfældigvis lige forbi Panduro Hobby, og de havde minus 70% på al julepynten. På et bord udenfor butikken stod disse og råbte på mig til lige under 18 kr pr. kasse. 
Knödelicious
Tanken er, at pigerne skal have lov til at dekorere dem med glansbilleder og glimmerlim, og hvad vi ellers kan finde på, når julen nærmer sig igen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar