lørdag den 19. januar 2013

Kontaktgruppe-forkælelse

I dag tager vi af sted på skitur. Bussen kører fra skolen kl 14.30, og jeg glæder mig. Samtidig er jeg også vildt trist over at skulle undvære min familie i 5 dage. Jeg har bedt dem om ikke at komme og vinke til bussen når vi kører, jeg er vildt dårlig til at sige farvel til mine børn, og jeg gider ikke starte turen med en ordentlig tudetur. Saga fatter alligevel ikke noget, og Liva er vant til at vinke farvel fra vinduet på værelset, så det går nok alt sammen.

Jeg har 6 søde elever i min kontaktgruppe i år, og 4 af dem har aldrig været på ski før, så jeg besluttede at forkæle dem lidt.
Sådan en pose er der til hver af dem, og det er meningen, at de skal have den i morgen mår vi tager op på bjerget. Så skulle der være lidt ekstra energi sidst på dagen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar