søndag den 27. januar 2013

Zell am See

Her på dette skønne sted har jeg tilbragt sidste uge med kolleger og 75 elever. SKØNT! Det er godt nok 2 år siden jeg sidst har haft ski spændt til fødderne, og jeg var da også en lille smule rusten, men ikke så meget som jeg frygtede, og jeg kom da også ret hurtigt efter det. 
Heldigvis gik det ikke op i skiløb det hele. En autentisk østrisk jægerthe blev det da også til :) Mums!
Jeg glæder mig allerede til jeg skal af sted igen. Næste gang bliver det forhåbentlig med mand og børn.

PS. Jeg fik hæklet 4 lapper til Pernilles tæppe på busturen ned, og har hæklet 2 siden jeg kom hjem, så nu er jeg på en grand total af 11. Jeg har fået det sorte garn, og det er ligesom om at de lapper jeg hækler af det bliver større end de, der er hæklet af de hvide... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar