fredag den 18. januar 2013

Så er jeg gået igang

med min helt egen udgave af Pernilles tæppe.
Jeg var jo i kreaklub for første gang i går, og mens jeg snakkede og drak kaffe og spiste lækker kage, fik jeg hæklet 3 lapper, så nu har jeg 5 :)
Jeg havde håbet, at det sorte og grå garn jeg har bestilt, var kommet i dag, men det er desværre i restordre, hvilket betyder, at jeg skal hækle i det hvide hele vejen til Zell am See, og hele vejen hjem igen. For jeg skal nemlig på skitur med skolen fra i morgen og til på torsdag. Så der går nok et stykke tid, inden I hører fra mig igen :)

************** UPDATE ********************

2 kommentarer:

  1. Åh det er så mega pænt det tæppe, det bliver spændende at se det færdige resultat:) håber du får en god tur og nyder at være (små)børnefri:)

    SvarSlet
  2. Skøn tidsrøver når du skal på tur, god tur;)

    SvarSlet