lørdag den 1. december 2012

Glædelig 1. december!

Jeg har brugt de sidste par dage op til 1. december til at lave juleoverraskelser. Nærmere bestemt julekalendre. Ikke til mine børn, som mange jo gør, de har en hel anden kalender, men det er en anden historie. Nej, jeg har lavet en til køkkendamerne på mit arbejde, og en til yngstebarnets dagplejemor.
Jeg fik ideen fra Mr. Printables, og kalenderen hedder Christmas Street, og den består af 24 forskellige små huse. Man kan åbne taget på husene, og fylde lækkerier, eller andre overraskelser, ned i dem :) Jeg fyldte mine med forskelligt juleknas.

Husene blev selvfølgelig lukket ordentligt inden de blev givet videre


Og pladen blev pakket pænt ind

Fyldt og opstillet på sin plads på skrivebordet i køkkenkontoret. Den er altså hyggeligere i dagslys, men den er opstillet om aftenen, for at bevare overraskelsen, så I må nøjes med et billede med lysstofrørsbelysning.
Jeg er ret vild med Mr. Printables, fordi det, som navnet antyder, er en blog fyldt med hyggelige krea-ideer lige til at printe ud. 

Udover julekalender udførelse, har vi også haft et lille feberbarn i 3 dage. Heldigvis havde jeg fri den ene, så det kunne godt hænge sammen. Nu lader det så til, at den store har overtaget temperaturen. Hun er i hvert fald gået i seng uden aftensmad, og ligger nu og sitrer i søvne i sin seng :( Stakkels lille pus! Jeg er altså ikke god til syge børn...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar