søndag den 9. december 2012

Jeg har begået en box

Jeg har længe haft lyst til at sy en af de der penalhuse, eller makeup-punge, eller hvad man ellers kalder dem, der er så populære i blogland for tiden. De der i box-facon. Men jeg har ikke rigtigt haft tid eller mod til at kaste mig over sådan et projekt. Jeg synes nemlig de ser vildt komplicerede ud.
I dag bestemte jeg mig så for, at nu var det alt for længe siden jeg havde produceret noget på symaskinen, så nu skulle det være. Og da jeg står og mangler en toilettaske, der kan bo på arbejdet, var det jo oplagt at sy en box. 
Jeg googlede, og fandt, en dejlig letforståelig DIY med gode billeder. Og her er så min helt egen hjemmesyede box :)


Er den ikke flot? 
Jeg har ændret lidt i målene, fordi jeg gerne ville have den mere box mindre penalhus. Og så har jeg tilføjet de grønternede "håndtag" ved lynlåsen. Den var ret meget nemmere og sy end jeg troede den ville være, og jeg skal helt klart have syet en mere. Den næste skal være lidt højere, og så skal den have voksdugsfor, så jeg kan bruge den som toilettaske. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar