tirsdag den 11. december 2012

Mr. Printables slår til igen...

I lørdags var det blevet tid til at julekagerne endelig skulle pyntes. Vi fik besøg af et vennepar, der skulle hjælpe os, og de havde selvfølgeligt deres søde børn med. En datter på 3 år og en søn på blot 4 måneder. (Jeg kan slet ikke tåle at se babyer, jeg får simpelthen lyst til at få 100 børn)
Det var lidt svært at vide hvor lang tid kagepyntningen kunne fastholde pigernes interesse, så jeg havde brug for en anden form for aktivitet også. Jeg fandt dette fantastiske juletræ, lige til at printe ud, lime sammen og klistre op.


Det var dog ikke træet, der trak, mens der skulle pyntes kager. Men det er ikke så underligt, når bordet bugnede af chokoladeknapper, krymmel, slik og glasur i alle regnbuens farver :)










Det er lidt svært at fotografere kager... Selvom vi alle pyntede og pyntede og pyntede hele lørdag, blev vi alligevel ikke færdige, og vi fortsatte søndag. Det er en rigtig hyggelig tradition, og jeg glæder mig til Saga er stor nok til at være med også. Hun var nu godt tilfreds med at kigge på, og spise chokoladeknapper :)

Der blev som sagt ikke farvet meget på træet lørdag dag, men træet har næsten ikke været i fred siden. Det er vildt hyggeligt, ta se pigerne gå til og fra, og det pynter en del mere, end billederne viser. Selv Saga er med til at farve, selvom hun ikke har helt styr på, hvilken vej blyanten skal vende :)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar